Mijn Logboek Rankings 2017 Rankings 2016 Rankings 2015 Rankings 2014 Rankings 2013 Rankings 2012 Rankings 2011 Rankings 2010 Rankings 2009 Rankings 2008 Rankings Overall Riders Log Speedlog per Locatie Speedlog op Datum
Nederland Geocode Tool
Blank Blank Blank Blank
Verwachtingen Weer Zoetermeer Schaal van Beaufort

Profiel  Zoeken  FAQ  Gebruikersgroepen Log in om je privéberichten te bekijken Inloggen Registreren
ff snel voorstellen dan

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    www.ZeroBeaufort.nl Forumindex -> Effe Voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stefan
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 19-08-2013 @ 10:31    Onderwerp: ff snel voorstellen dan Reageren met citaat

Hi,

de meeste van jullie kennen mij al of hebben mij weleens voorbij zien varen. Voor degen die mij nog niet kennen...mijn is dus Stefan Brouwers.

Kijk regelmatig ff jullie forum door of er nog leuke/interessante dingen in staan. Dus ik dacht, kan mezelf net zo goed ff aanmelden...ook al ben ik van de concurrent (Chopteam), maar anders is Meneer Pellen zo alleen  Wink

Helaas regelmatig in het buitenland voor het werk (met plezier).....maar thuis probeer ik elke vlaag mee te pakken. Wat niet altijd gewaardeerd wordt door dees of geen  Wink
Het liefst doe ik natuurlijk aan speedsurfen met volle bak wind en vlak water, maar met een dag knallen door de chop en volle bak een laydown gijpje erbij kan je mij ook heel blij maken!

Tot de volgende vlaag
umbrela
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roland Ruskauff
Moderator

BerichtGeplaatst: 19-08-2013 @ 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Hi Stefan

welkom ! Leuk dat je dr bij ben ! Was gezellig gister !!
Danny
Moderator

BerichtGeplaatst: 19-08-2013 @ 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Je komt me ergens vaag bekent voor....
Welkom Stefan, was zeker gezellig gister  Razz

Filmpje probeer ik van de week even te uploaden, je laydown stond er in iedergeval op en waarbij ik de achtervolging had ingezet staat er ook op!
Stefan
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 19-08-2013 @ 13:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Was jij er gister ook dan Danny  Wink

Was gister zeker gezellig daggie. Altijd leuk een filmpie. Over een paar maandjes ga ik weer naar de usa en dan haal ik ook een gopro. Kan ik jullie er ook op zetten  Movie
Terug naar boven
Marcel Hooijmans
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 19-08-2013 @ 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Stefan,
Leuk dat je je ff voorstelt,je viel me gelijk op door dat je als een speer over het water ging,
Nog bedankt voor je aanbod om je jp ff te testen, volgende x wil ik het toch wel proberen.

Leuk je te ontmoeten gisteren op ov, was idd gezellig met alle surfers om osn heen.
Nathan
Moderator

BerichtGeplaatst: 19-08-2013 @ 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan leuk dat je de moeite hebt genomen om je voor te stellen, en dat je uit het Chopteam komt kunnen we wel mee leven  Wink .

Was gisteren erg gezellig, ooit kom ik je wel eens voorbij varen (waarschijnlijk als je in het water ligt).
Tot de volgende sessie en welkom op het forum.
Rob B
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 31-08-2013 @ 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Stefan,

Leuk dat jij je aangemeld hebt, we hebben wel eens kort staan praten en we varen regelmatig op dezelfde spots. Echt leuk om te zien dat steeds meer mensen die ik regelmatig op het water tegen ben gekomen in mijn debuutjaar ik nu ook tegen kom op deze site.

Dat was voor mij de reden om mij aan te melden op de site en ik wil langs deze weg ook wel even mijn complimenten overbrengen aan de onuitputbare energie en de vele uren die de moderators / initiatoren in de site steken.

Voor wat betreft dat Grevelingenchop team. Geniet nog maar even van de almaar slinkende voorsprong en over een poosje zie je ons voorbij varen. Ook al is dat terwijl jij even in het water ligt.

Misschien kun jij je andere teammaatjes zoals Alex, Jacques en Hans ook overhalen zich aan te melden. Voor Hans ligt er misschien nog wel een kans om wat sponsoren voor zijn tripje te vinden hier.

Een heel simpel idee zou kunnen zijn dat hij, nadat hij zich heeft aangemeld uiteraard, aanbiedt om op een winderige zaterdag/ of zondagochtend in September een speedclinic te geven met tips over tuning, trim, houding etc. Kan hij ook gelijk (als Rob uit renesse op Marktplaats) zijn surfbus opruiming houden en voor hem overbodige spullen verkopen.

Stel je voor dat er op deze site 20 tot 40 mensen te vinden zouden zijn die hem willen sponsoren voor zeg eens 25 euro en dat hij als tegenprestatie dan een ochtend of middag een speedclinic geeft. Tikt hij toch even 500 a 1000 euro af aan sponsorgeld. Nu weet ik natuurlijk niet of er gegadigden zijn maar dan ben ik in ieder geval de 1e.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Marco B
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 31-08-2013 @ 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Doe maar nie, dan krijg je straks een team binnen een team van 3 man die altijd alle balletjes achter hun naam hebben staan. Been there, done that  Cool
Terug naar boven
Rob B
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 01-09-2013 @ 4:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee, ik bedoel natuurlijk niet aanmelden in het speedteam,

Daar ga ik helemaal nie over en dan zouden de ballen wel heel voorspelbaar verdeeld worden en ik in ieder geval helemaal nooit meer een bal scoren.

Ik bedoel gewoon aanmelden op de site als actief forumlid van de Zerobeaufort site..
Terug naar boven
Marco B
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 01-09-2013 @ 7:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Aha ok, te snel gelezen  Blush
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    www.ZeroBeaufort.nl Forumindex -> Effe Voorstellen Tijden zijn in GMT - 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: