Mijn Logboek Rankings 2017 Rankings 2016 Rankings 2015 Rankings 2014 Rankings 2013 Rankings 2012 Rankings 2011 Rankings 2010 Rankings 2009 Rankings 2008 Rankings Overall Riders Log Speedlog per Locatie Speedlog op Datum
Nederland Geocode Tool
Blank Blank Blank Blank
Verwachtingen Weer Zoetermeer Schaal van Beaufort

Profiel  Zoeken  FAQ  Gebruikersgroepen Log in om je privéberichten te bekijken Inloggen Registreren
Noldus

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    www.ZeroBeaufort.nl Forumindex -> Effe Voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
noldus
Nieuw

BerichtGeplaatst: 25-01-2018 @ 11:55    Onderwerp: Noldus Reageren met citaat

Hi!

Mijn naam is Arnold Schreurs, de meesten zullen mij kennen als Nol. (of die Limburger met lange blonde haren)
Ik heb me net eigenlijk aangemeld om iemand antwoord te kunnen geven op een door hem gezocht item..

Ben eind 2014 weer begonnen met surfen (niet dat het in '90-'92 zó veel voorstelde, maar de basis was er wel), ben al vrij snel overgestapt op slalomzeilen omdat deze makkelijker door vlagen of windgaten lopen, én ik de snelheid die je er makkelijk mee genereert heerlijk vind.
Gijpen ga ik me dit jaar aan geven om te leren, waterstarten kan ik eigenlijk al, ben alleen te lui om vanaf de top te beginnen om m'n zeil los uit 't water te krijgen, vandaar dat ik vaak op plaatsen surf waar je kunt staan  Laughing

Sinds Jan'17 surf ik met GPS, ben hier meer mee begonnen om voor mezelf makkelijk bij te kunnen houden waar ik wanneer en hoeveel gesurft heb, maar de snelheid geeft er een leuke twist aan, dit is echt een drive om meer uit dezelfde wind te kunnen halen als vorige keer..
Ook al krijg je door het surfen met veel wind vanzelf hogere snelheden, ik geniet net zoveel, en soms nog meer van een dag waarop je onbezorgd aan je giek kunt hangen (14-18kts) en je pas weer hoeft te gaan denken als je nog maar 100m van de volgende oever bent. Wel met een beetje temperatuur natuurlijk  Razz

Mijn zeilen zijn S2Maui Venom van 2016, deze worden binnenkort aangevuld met 2018 6.3 en 5.7

Van dit forum ken ik er al een aantal, sommigen wel eens gezien, anderen regelmatig. Ik sta altijd open om anderen te leren kennen en ja aan de waterkant sta ik graag te ouwebetten.

https://www.gps-speedsurfing.com/?mnu=user&smnu=personalbest&uid=22386

Tot snel op of aan het water!
Marcel Hooijmans
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 25-01-2018 @ 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Nol,
Wij hebben elkaar al een aantal keer gesproken,leuk dat je op het forum hebt aangemeld.
Veel plezier op het forum en langs de waterkant.

Grtjs Marcel
Ferry Saber
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 25-01-2018 @ 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey jij ook hier....welkom.!
 Very Happy  Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Theo
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 26-01-2018 @ 6:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha maatje, helemaal vanuit Venlo nar Zero Beaufort overgevaren? Dan kom je binnenkort vast ook eens naar het Oostvoornse Meer, de homespot voor veel ZB-ers. Zondag al? Van harte welkom en posten, he! Ik zie dat je woensdag nog even moet invoeren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    www.ZeroBeaufort.nl Forumindex -> Effe Voorstellen Tijden zijn in GMT - 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: