Mijn Logboek Rankings 2017 Rankings 2016 Rankings 2015 Rankings 2014 Rankings 2013 Rankings 2012 Rankings 2011 Rankings 2010 Rankings 2009 Rankings 2008 Rankings Overall Riders Log Speedlog per Locatie Speedlog op Datum
Nederland Geocode Tool
Blank Blank Blank Blank
Verwachtingen Weer Zoetermeer Schaal van Beaufort

Profiel  Zoeken  FAQ  Gebruikersgroepen Log in om je privéberichten te bekijken Inloggen Registreren
Vector EX 32 of 34

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    www.ZeroBeaufort.nl Forumindex -> Te koop gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ed
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 22-01-2018 @ 8:02    Onderwerp: Vector EX 32 of 34 Reageren met citaat

Op zoek naar 32 of 34
Leon Dirks
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 22-01-2018 @ 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat

https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/surfen-windsurfen/m1224027061-vector-ex-vin-32-cm-tuttlebox.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Van mij geweest. (ben niet de bieder :wink: )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ed
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 23-01-2018 @ 8:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Leon Dirks schreef:
https://www.marktplaats.nl/a/watersport-en-boten/surfen-windsurfen/m1224027061-vector-ex-vin-32-cm-tuttlebox.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Van mij geweest. (ben niet de bieder  Wink )

Oke...is waarschijnlijk verkocht.
Zoek nog iets wat controlle geeft, de EX lijkt candidaat.
https://www.seabreeze.com.au/forums/Windsurfing/Review/Vector-Fins-for-high-wind-rough-water?page=2
noldus
Nieuw

BerichtGeplaatst: 25-01-2018 @ 10:24    Onderwerp: Ex32 Reageren met citaat

Heb mijn Ex32 nog niet zo lang geleden verkocht, tegelijkertijd had Michel van Maastricht (DFS) er ook een te koop staan, een zwarte. Ik weet niet of hij deze nog heeft, maar daar is zo achter te komen.
Als je geen manier weet/vind MvM te contacten laat me maar weten.

Edit: controle geeft de Ex zeker, heb er een aantal heerlijke sessies mee gevaren, maar C3 bevalt mij beter
Ed
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 25-01-2018 @ 14:09    Onderwerp: Re: Ex32 Reageren met citaat

noldus schreef:
Heb mijn Ex32 nog niet zo lang geleden verkocht, tegelijkertijd had Michel van Maastricht (DFS) er ook een te koop staan, een zwarte. Ik weet niet of hij deze nog heeft, maar daar is zo achter te komen.
Als je geen manier weet/vind MvM te contacten laat me maar weten.

Edit: controle geeft de Ex zeker, heb er een aantal heerlijke sessies mee gevaren, maar C3 bevalt mij beter

Oke , wat waren omstandigheden ; buiten water, binnen water , achter een dammetje.
Uitdaging is volle bak xxl op niet vlak water met M66 en 6.3 gewoon soort van door te kunnen varen en alleen vin te wisselen en buiten up ook nog enigzins gecontroleerd terug te kunnen varen naar opstap plaats.
noldus
Nieuw

BerichtGeplaatst: 25-01-2018 @ 14:52    Onderwerp: Ex32 Reageren met citaat

Had ik er natuurlijk beter meteen bij kunnen zetten  Blush

Strand Horst, zomer, 16-26kts wnw, dus wel wat chop, maar met 93L Futura en MS TR9 6.3 was 't gewoon op je board springen en lekker knallen naar Harderwijk en terug (ging dat iets langzamer). Had toen nog geen GPS.

Degene die de vin van mij heeft overgenomen gebruikt 'm onder een FF89 met 7.0 en 6.3 en heeft 'm met dezelfde gedachte als jou gekocht, om gecontroleerd door de chop te kunnen raggen. Volgens hem is de vin vergelijkbaar met een Tectonics Falcon (die tegenwoordig nieuw als freeride vin verkocht wordt, maar de Ex geloof ik ook)

Ik weeg zelf 65kg, Pieter weegt ook zoiets, maar surft al wat langer
https://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=257753&uid=91
Denk dat als je 'm onder een M66 wilt gebruiken je beter voor een 34 kunt gaan
Theo
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 26-01-2018 @ 6:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ha Ed,
Ik vaar de Ex 34 onder mijn Angulo CV1 100L met 6.4 en 7.1. Dat board gebruik ik zelden, zeker de laatste tijd, dus ik kan weinig over de vin zeggen.
Dat geschreven hebbende, het is een fijne, betaalbare freeride/freeracevin die veel kan hebben. Ik heb er alleen op Horst en Ouddorp Haven (buiten) mee gevaren in de lichte chop. Daar geeft hij geen kick. Ik heb bv. ook iFins Air gehad. Ik vond ze vergelijkbaar, ook een heerlijke freeride-/freeracevin. Helaas is mijn Ex powerbox, anders had je hem mogen lenen.
Misschien weet Patrick zich er nog wat van te herinneren, ik heb de spullen van hem overgenomen twee jaar geleden. En ik doe ze nooit meer weg.
Groeten, Theo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ed
WindSurfer

BerichtGeplaatst: 29-01-2018 @ 9:25    Onderwerp: Re: Ex32 Reageren met citaat

noldus schreef:
Had ik er natuurlijk beter meteen bij kunnen zetten  Blush

Strand Horst, zomer, 16-26kts wnw, dus wel wat chop, maar met 93L Futura en MS TR9 6.3 was 't gewoon op je board springen en lekker knallen naar Harderwijk en terug (ging dat iets langzamer). Had toen nog geen GPS.

Degene die de vin van mij heeft overgenomen gebruikt 'm onder een FF89 met 7.0 en 6.3 en heeft 'm met dezelfde gedachte als jou gekocht, om gecontroleerd door de chop te kunnen raggen. Volgens hem is de vin vergelijkbaar met een Tectonics Falcon (die tegenwoordig nieuw als freeride vin verkocht wordt, maar de Ex geloof ik ook)

Ik weeg zelf 65kg, Pieter weegt ook zoiets, maar surft al wat langer
https://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=257753&uid=91
Denk dat als je 'm onder een M66 wilt gebruiken je beter voor een 34 kunt gaan

Oke , 16-26 knts is beste bandbreedte voor een high-wind vin.
Als MvM de EX nog in verkoop heeft , graag een pbtje.
Iedergeval wel weer wat wijzer , onder 20 knts zal in mijn optiek zeker niet werken en dat hoeft ook niet .
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    www.ZeroBeaufort.nl Forumindex -> Te koop gevraagd Tijden zijn in GMT - 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: